شهر عشق

شهر عشق
* عاشقانه *
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل نوشته و آدرس love-city07.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





* هیچکس نمیتونه به دلش یاد بده که نشکنه ولی حداقل میتونیم یادش بدیم وقتی شکست لبه تیزش دست اونی رو که شکستش نشکنه *

 

 

* هر ستاره شبیست که از تو دورم !!
اسمان چه پر ستاره است ...
*

 

* زندگی مثل مردابه ، شاید زیبا نباشه ولی میشه توش نیلوفری مثل تو پیدا کرد *

 

 

*لحظه هایی هست که دلم برای تو تنگ می شود و اسم این لحظه ها "همیشه" است *

 

 

* باورت گر بشود، گر نشود حرفی نیست اما نفسم می گیرد درهوایى که نفسهاى تو نیست *

 

 

* چه تلخ محاکمه می شوند پاییز و زمستان
که برای جان دادن به درخت ، جان می دهند
و چه ناعادلانه کمی آن طرف تر
همه چیز به نام بهار تمام می شود
*

 

 

بدون عشق.روزها:…..غم..گلایه..اشک..بیهودگی.تشنگی..هراس..نابودی
 پس هر روزت را عاشق باش .*
  

 

*نفرین به اون کسایی که من و تو رو محکوم به جدایی کردن ،،، فقط به جرم عشق ... *

 

 

* وقتی که دلتنگ شدی به یاد بیار کسی رو که خیلی دوست داره
وقتی نا امید شدی به یاد بیار کسی رو که تنها امیدش تویی
وقتی ساکت شدی به یاد بیار کسی رو که به صدای تو محتاجه
 وقتی این جملات رو خوندی منوبه یاد بیار که تنهاامیدم تویی
*

 

 

* آسمان را قسمت کردند:…..تکه ای برای برکه…..تکه ای برای رود….تکه ای برای دریا
 دلم را قسمت کردند:……….تکه ای برای تو….تکه ای برای تو……تکه ای برای تو
*

 

 

* قانون اخر نیوتن :زمین هیچ جاذ به ای نداره سیب ها به خاطر تو می افتند تو تنها جاذبه زمین هستی *

 

 

* دیدم که تو دریا شدی و من رود شدم در وسعت چشمان تو محدود شدم آن روز که در آتش عشق افتادم سرسبزتر از آتش نمرود شدم *

 

 

* نخ داخل شمع از شمع پرسید : چرا وقتی من میسوزم تو هم آب میشی؟ شمع گفت مگه میشه کسی که تو قلبمه بسوزه من اشک نریزم؟ *

 

 

* اندوهت را به برگها بسپار...
پاییز است ، می ریزد!
*

 

 

* انكه چشمان تو را این همه زیبا كرده / كاش از روز اول فكر دل ما میكرد / یا نمیداد به تو این همه زیبایی را / یا مرا در عشق تو شكیبا میكرد *

 

 

* گذشتن از چشمهای تو ، یك دنیا نیاز را به زیر پرده ی حسرت كشیدن است ،‌بیا و با من پرده های حسرت را كنار بزن و به نیازم یك دنیا نگاه ببخش *

 

 

* بودن ادمهایی كه بودنشان را می خواهیم زمین را زیباتر می كند
همیشه باش...!
*

 

 

* چند سال پیش وقتی تركم میكردی ، گفتی:كه از یادم ببرم هر انچه بین مان بود...
و من نیز اسمت را بر در و دیوار نوشتم... تا خاطرم باشد كه باید فراموشت كنم
*

 

 

* همه میگن دوری و دوستی ، ولی من میگم:سخته زنده بودن ،‌ وقتی دوری و نیستی *

 

* هنوز در به در كوچه های خاطره ام
هنوز اسم تو مانده گوشه حنجره ام
هنوز مثل نخستین نگاه عاشق تو در انحصار غم عشق در محاصره ام
*


نظرات شما عزیزان:

بلکـــــــــــــــلاو
ساعت17:10---20 ارديبهشت 1391
سلام دوست من به منم سر بزن وبت عالی بود
موافق به تبادل لینکی؟؟؟


mona
ساعت17:00---20 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگت عالیه به من سر بزن منو لینک کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 ارديبهشت 1398برچسب:, ] [ 16:2 ] [ * علی* ]

درباره وبلاگ

به * شهر عشق * خوش آمدید. امیدوارم لحظات خوشی داشته باشید. خوشحال میشم بعد خوندن مطالبم نظرات محترمتون رو بدونم. در ضمن مایل بودید میتونید عضو بشید
آرشیو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 183
بازدید کل : 2317
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1

.




استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب آنلاین


فال حافظ


فال امروز


فال انبیاء

فال انبیاء


..

.



آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

/p